czwartek, 1 maja 2014

Wstęp.

Witam moi mili :)

Po raz już kolejny mam przyjemność zaprezentować Wam trzecią część opowiadania z serii "Cold" autorstwa Chanel. Wygląd bloga jeszcze może ulec zmianie i może się zdarzyć, że jeszcze jakieś linki gdzieś nie będą działać, ale wszystko poprawię w swoim czasie. Jeśli macie jakieś uwagi piszcie w komentarzach :) Do rzeczy. 

NIE JESTEM AUTORKĄ OPOWIADANIA, ALE JEDYNIE JE TŁUMACZĘ.

JEŚLI JESTEŚCIE TU NOWI, PAMIĘTAJCIE, ŻE CZYTANIE TEJ CZĘŚCI BEZ ZAPOZNANIA SIĘ Z POPRZEDNIMI NIE MA WIĘKSZEGO SENSU. POWINNIŚCIE ZROBIĆ TO W TAKIEJ KOLEJNOŚCI:
I. Cold
II. Chills
III. FrostBite

Niestety nie wiem, kiedy pojawi się pierwszy rozdział, ponieważ nie ma go jeszcze w oryginale. Kiedy już będzie to zrobię to małe okienko z okładką "książki" po lewej stronie i tam znajdziecie info o dacie dodania aktualizacji. 
Niestety do tej części nie ma zwiastuna :( 

Oks, przechodzę do prezentacji prologu bo na to chyba czekacie najbardziej :> Dajcie znać co myślicie i o co może chodzić w nim wg Was, bo ja serio nie wiem i nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów :D

_____________________________________________________________

UWAGA AUTORA: MATERIAŁ W TYM FANFICTION JEST NIEODPOWIEDNI DLA CZYTELNIKÓW PONIŻEJ 16 ROKU ŻYCIA. OPOWIADANIE JEST TWORZONE W CELACH CZYSTO ROZRYWKOWYCH. ZAWIERA JĘZYK POWSZECHNIE UWAŻANY JAKO WULGARNY, ORAZ SCENY EROTYCZNE, KTÓRE MOGĄ BUDZIĆ UCZUCIA DYSKOMFORTU. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. 

CZYTELNICY "PIĘĆDZIESIĘCIU TWARZY GREY'A" ODNAJDĄ PODOBIEŃSTWA, POMIĘDZY TYM OPOWIADANIEM, A TRYLOGIĄ SAMĄ W SOBIE, ALE MOGĘ ZAPEWNIĆ WAS, ŻE NIC Z KSIĄŻKI NIE ZOSTAŁO SKOPIOWANE. DOTYCZY TO ZARÓWNO SAMEGO TEKSTU, JAK I WYDARZEŃ, CZY CZYNNOŚCI. WSZELKIE KOMENTARZE DOTYCZĄCE PRAW AUTORSKICH BĘDĄ IGNOROWANE I USUWANE, PONIEWAŻ WSZYSTKO ZOSTAŁO WYJAŚNIONE W TYM PARAGRAFIE. ZAOSZCZĘDŹCIE SOBIE CZASU I NIE PISZCIE MI JAKA TO JESTEM MAŁO KREATYWNA. DZIĘKUJĘ.


Prolog:

Każdy dzień wydawał się trudniejszy, niż poprzedni.

Nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo cię to zmienia.
Przywiązanie. Lojalność.
Miłość.
To wszystko mnie zmieniło. Nie byłem całkiem pewien jak tak wiele mogło wydarzyć się w ciągu zaledwie kilku miesięcy, ale z czasem po prostu się do tego przyzwyczaiłem.
Fakt, że stałem przed tymi wszystkimi ludźmi, których oboje tak bardzo kochaliśmy, zmuszał mnie do mówienia prosto z serca.  Z serca, które zamknąłem na tak długo, zanim w moim życiu pojawiła się Victoria. 
To dzięki niej jestem dzisiaj tym, kim jestem.
Spuściłem wzrok na te piękne, znajome oczy, które nauczyłem się kochać i westchnąłem cicho, przygotowując się mentalnie na wypowiedzenie słów, jakich nigdy wcześniej nie spodziewałbym się powiedzieć w tak młodym wieku.
Odchrząknąłem, pozbywając się chrypki i złapałem kontakt wzrokowy z Victorią. W jej oczach widziałem tylko rozpacz. Odwróciłem wzrok, próbując się pozbierać. 
- Dziękuję wszystkim za przybycie - zacząłem pewnym głosem. - Szkoda, że spotykamy się tu z tak smutnej okazji.


192 komentarze:

  1. O KURWA KURWA KTO UMARŁ?!?!?!?!?!?! /@luvmy1D_5SOS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ich dziecko nie ?

      Usuń
    2. Mysle ze tu nie chodzi o ich dziecko, to cos w rodzaju stypy, a po nienarodzonym dziecku nikt nie robil by stypy.

      Usuń
    3. Nie,tu na pewno nie chodzi o ich dziecko. To byly dopiero pierwsze tygodnie wiec nie moglo byc pogrzebu a ta sytuacja wlasnie takowy przypomina. Pogrzeb albo stypa jakas...

      Usuń
    4. Jak ktorys raz z kolei to przeczytalam to pomyslalam o Amber. W koncu w ochac Re byla ROZPACZ- najlepsza przyjaciolka. A Zayn powiedzial ze nigdy by sie nie spodziewal takich slow a w koncu nie lubili sie z Amber

      Usuń
    5. też myślę że o Amber chodzi. może przez Matta popełniła samobójstwo?!
      jezu...
      chce już rozdziały!! *-*

      Usuń
    6. A ja myślę że to Emma umarła, bo niby dlaczego Zayn miałby coś mówić na pogrzebie Amber..? to by było trochę bez sensu, przecież się nie lubili :))

      Usuń
    7. Hahaha lol ale ze mnie fejm XD PIERWSZY KOMENTARZ! CZAJACIE PIPULE?! XDDD

      Usuń
    8. Ja się ciągle zastanawiam nad jednym zdaniem...
      '' Fakt, że stałem przed tymi wszystkimi ludźmi, których oboje tak bardzo kochaliśmy...''
      Tu chyba nie chodzi o Victorię, prawda?

      ~Laurecora

      Usuń
    9. Victoria zyje, bo przecież przed wygłoszeniem spojrzał jej w oczy..

      Usuń
    10. A może chodzi o kogoś z rodziny Zayna może któraś jego siostra? Nwm ale zapowiada się megaaa <3

      Usuń
    11. Laski, a może Waliyha? :o

      Usuń
    12. MAM KURWA! 'w tak młodym wieku'!!!! :O
      Czyli pewnie chcą powiedzieć, że była w ciąży, ale już nie jest. Albo kurwa chuj. Nie wiem. HAHHAHAHAHAH XD
      Może to nie jest teraz? Może później :o xd

      Usuń
    13. Tu chodzi o dziecko, przecież "w tak młodym wieku", czyli, że Zayn jest jakby sam zdziwiony, że jest taki młody i już mówi o śmierci dziecka. Sam przecież mówił, że nie chce mieć dzieci w tak młodym wieku.

      Usuń
    14. A co jeśli to matka zayna umarła? Nie spodziewał się mówić takich rzeczy w tak młodym wieku, bo nie spodziewał się tak wczesnego pogrzebu matki..haloooo, z drugiej strony to mógł być też jego ojciec...

      Usuń
    15. Z drugiej strony to nie może chodzić jednak o dziecko, bo spojrzał w tego kogoś oczy, a płód chyba nie ma oczu.

      Usuń
    16. Wydaje mi się ze chodzi o oczy Victorii

      Usuń
    17. Nie chodzi o oczy Victorii, bo najpierw powiedział "Spuściłem wzrok na te piękne, znajome oczy, które nauczyłem się kochać", a potem że nawiązał kontakt wzrokowy z Victorią. Kontakt czyli porozumienie się. Gdyby to ona zmarła, nie złapałby z nią kontaktu, to chyba oczywiste :)

      Usuń
    18. Na początku jak przeczytałam " W tak młodym wieku" myślałam że to ich ślub Xd ale potem rozpacz w oczach Re omg nie mogę się doczekać fkdididnixksnficnz

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wow a w nagrode dostaniesz zrobienie loda Devonowi

      Usuń
    2. wygrałaś to hahahha

      Usuń
  3. Ooooooooo świetny prolog :D
    Smutnej smutnej... Czemu smutnej !? :D
    CHCE JUŻ ROZDZIAŁ ! <3
    Cieszę się, że tłumaczysz ♥
    Zapraszam :D
    http://i-trust-you-my-friend-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś umrze? Boże, nie mogę się doczekać! Uwielbiam to ff. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo nie, nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu strasznie mnie zaciekawil ten prolog :o

    @xhelloalexx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ludzie to pogrzeb dziecka Victorii.. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak zdawało

      Usuń
    2. dziecka Victorii i Zayna *

      Usuń
    3. no, tak, pogrzeb fasolki. Boże, widzisz i nie grzmisz

      Usuń
    4. A moze Devon? ^.^

      Usuń
    5. Mysle ze nie Devon. Nie byloby w jej oczach rozpaczy. zfasolki tez raczej nie pogrzebia... Ale cos mo sie zdaje ze autorka przytrzyma nas w niepewnosci do samego konca. W koncu w Chills to, co zawieral prolog bylo w rozdziale jednym z ostatnich.... :-C

      Usuń
    6. pogrzebu tak mlodego dzicka by nie bylo:)
      pzt pisali ze pozostalosci po nim ze cheli skrobanke ale zostawili to naturze i miala krwawienia i to usunelo dziecko wiec nie moze byc jego pogrzebu:))))))

      Usuń
    7. To nie może być dziecko bo płód nie ma oczu, tak? A przecież spojrzał w oczy które nauczył się kochać.

      Usuń
  8. Matko co się dzieje?! Szkoda że taki krótki, no ale jakoś przeżyje to. Bardzo podoba mi się początek jak Zen opisuje jak bardzo się zmienił przez Victorię (też mam tak na imię tylko że zamiast "c" u mnie jest "k",) Szkoda że nie ma jeszcze zwiastunu, bo te zwiastuny są CENZURA. Jakoś mi się wydaje że ta smutna okazja to to że Re straciła dziecko, no ale to tylko moje podejrzenia.
    Pozdrawiam serdecznie, Viktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boże co tak srasz, że masz podobne imię i tak cię nikt nie wyrucha
      Pozdrawiam serdecznie, Patrycja, przez c, nie k

      Usuń
    2. hahahahahahahahhahhhahaha dojebałaś xD normalnie robię screena i cię szukam xD

      Usuń
  9. Matko! Co się stało?! Jejcia! Nie mogę się doczekać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam już prolog kilka razy, jeśli to powtórzę to będę płakać. Taki smutny początek ;c Miejmy nadzieję, że dalsza część będzie weselsza i Zayn i Victoria dadzą radę ;> Nie mogę doczekać się 1 rozdziału ;p Mam nadzieję, że pojawi się w najbliższym czasie ;) Dziękuję, że tłumaczysz, bo robisz to na prawdę świetnie. Dokładanie opisujesz każde uczucie, które przeszywa głównego bohatera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z początku pomyślałam, że to ślub oh
    Może to chodzi o fasolke ktorej już nie ma? :(
    jeju nwm nwm nwm
    sądzę chyba że to ktoś z rodziny Vic:(
    albo Emma?!
    oh kufa bxdkqxmof za bardzo wciągam się w fanfiki xd
    SZCZEGÓLNIE JAKZE TEN BOSKI I WSPANIAŁY!
    JEJKU CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ NASZEJ KOCHANEJ TLUMACZCE <3!
    I CHANEL <3! ZA WASZA PRACĘ, KTÓRA SPRAWIA NAM OGROMNĄ PRZYJEMNOŚĆ. TO MOJEGO ULUBIONE OPOWIADANIE.
    DZIĘKUJE ŻE ROBICIE TO DLA NAS :') KOCHAM BARDZO WAS MOJE SIS I CAŁĄ RESZTĘ CZYTELNICZEK! B|
    Chciałabym tak z wami wszystkimi *HORAN HUG*!
    całuski/ Wera :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pogrzeb dziecka victorii serio? przeciez to nawet nie bylo dziecko nie robi sie pogrzebow fasolce

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no raczej nie chodzi o dziecko. Cos sie komus musialo stac.

    OdpowiedzUsuń
  14. JENY :O
    CO SIĘ STAŁO !?!?!? :OO

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże jak dobrze ze jest kolejna część na prawdę się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału a po prologu już tym bardziej. Chodź jest smutny ciekawe co się musiało stać jestem pewna ze wszystko się wyjaśni oby prędko <3

    - Kama

    OdpowiedzUsuń
  16. O co tu chodzi?
    Co się dzieje?
    Jak to? Kto umarł?
    Może Emmie się coś stało, albo Amber?
    Sama już nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku <3
    KTO UMARŁ?!!?!??!?
    Ja nie doczekam! Serio.. zapraszam na pogrzeb xD
    Ja, chcę już next!! :D
    Kocham to najmocniej na świecie <3
    @Kwiatkowska04

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG takiego prologu to ja się nie spodziewałam , ciekawe co się stało, czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja pierdole...AKURAT W TYM MOEMNCIE?
    wow może Amber popełniła samobójstwo ;o?????? czy coś

    OdpowiedzUsuń
  20. może to pogrzeb nienarodzonego dziecka?wiem że mało prawdopodobne, ale może jednak :) nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Amber samobójstwo... dobre xd Ale tak na serio- co się stało? A może pogrzeb kogoś mamy, albo Emmy. Dramatyzuję ;) Już czekam z niecierpliwością na nn :D KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  22. JESTEM JAKAŚ POJEBANA WCHODZĘ NA BLOGA I PIERWSZE CO WIDZĘ TO KSIĄDZ KURWA ZEN NIE STRASZ MNIE XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahahahahah rozwaliłaś mnie XDDDDDDD

      Usuń
  23. Mam nadzieję, ze to Amber nie żyje :3 ale Zayn by sie raczej cieszył ... XD tez tej suki Amber Nie Lubię xdd @chillsonators

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już wiem. Spotkają sie z powodu utraty dziecka. Zayn opowie rzodzinie o co chodzi. Że Re była w ciąży i ją straciła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że jest to pogrzeb nienarodzonego dziecka Re :(

    OdpowiedzUsuń
  26. a Ja za to mam tak jak bohaterka.Victoria c;

    OdpowiedzUsuń
  27. O moj Boze, co tam sie stalo!?

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że to stypa po śmierci dziecka ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. TYLKO MI NIE ZMIENIAJ ZDJ ZAYNA W TLE BO JAK NIE DODASZ NOWEGO ROZDZIAŁU TO PRZYNAJMNIEJ BĘDĘ SIĘ POCIESZAĆ GAPIĄC NA NIEGO.
    Rozumiemy się? ;3
    Xx
    Kiyoko

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG czy to pogrzeb? Może tego dziecka :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Pogrzeb płodu. Jasne((((:

      Usuń
    2. Chyba pogrzeb twojego mózgu -,-jak kurvva można zrobić pogrzeb płodu? A jak robisz sobie jajecznic to pogrzeb też prxy okazji? Bo to przecież płód...

      Usuń
  31. Myślę, że to z powodu nienarodzonej fasolki. :'(

    OdpowiedzUsuń
  32. o boże. ten początek jest straszny. jeśli w pierwszym rozdziale będzie pogrzeb ich dziecka to chyba utonę we własnych łzach.

    Ale myślałam, że nie będzie już ograniczeń wiekowych ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. dziecko to była tylko fasolka krew i lozysko więc na pewno nie. myślę ze to emma

    OdpowiedzUsuń
  34. Jezu ! Smutno ... nie wiem co o tym myśleć. .. <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezu ! Smutno ... nie wiem co o tym myśleć. .. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że umarła matka Zayna :( Świadczy o tym to zdanie- "na te piękne, znajome oczy, które nauczyłem się kochać". Dziecko przecież nie miało jeszcze oczu, bo miało tygodnie :(
    Gdyby umarła Amber, Zayn na pewno by nie przemawiał, bo nie są rodziną. A gdyby Emma, to on też teoretycznie był dla niej "synem przyjaciółki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzał w oczy Victorii, dziewczyno -.-

      Usuń
  37. OMFG SSHWFHT MY FEELINGS NOW.
    CIEKAWE KTO UMARŁ. WIADOMO NA RAZIE ŻE NA 100% VICTORIA I ZAYN ZNALI TEGO KTOSIA. KTOSIU KIM JESTEŚ, UJAWNIJ SIE LOL. CZEKAM NA ROZDZIAŁ ;) / @iharryxon

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko, rozjebało mnie to "samobójstwo Amber" xD

    Naprawdę myślicie, że to pogrzeb fasolki? xD Już wyżej wymienione zdarzenie byłoby bardziej prawdopodobne. Byłyście wy kiedyś na cmentarzu? Jeśli tak - mogę się założyć, że nie widziałyście tam nagrobka "Jan Kowalski -4 miesiące". Możliwe, że zrobili jakąś kolację dla rodziny (tak, serio, kolację z okazji czyjejś śmierci xD), ale POGRZEB? ;_;

    Tak wracając do Frost Bite... nie mogę uwierzyć, że to już trzecia część ;-; Prolog był smutny... gdyby porównać to z prologiem Chills... xD Dzięki za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. jej, jej, jej! W tych kilku zdaniach zawarte są takie emocje, o które nigdy bym nie podejrzewała Zayna! Matko, już się nie mogę doczekać 1 rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  40. Prolog smutny i strasznie intrygujący, Coś czuje, że Frost Bite może być najlepszą częścią. Osobiście obstawiam pogrzeb Emmy,siostry Zayna albo jego mamy
    "jakich nigdy wcześniej nie spodziewałbym się powiedzieć w tak młodym wieku"
    Trochę to brzmi jak utrata rodzica. No nic, wszystko wyjaśni się niedługo.
    Dziękuje ci za to,że poświęcasz swój czas i tłumaczysz i życzę Ci powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeny! Nie mam pojęcia co się będzie dziać. Mam nadzieję, że w tej części nikt nie umrze.! Jak to czytałam to miałam łzy w oczach. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy tylko mi się wydaje, że to chodzi o Emme ?? :o Kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  43. FASOLKA MOJA KOCHANA EEEEEEEE:'''((( KOCHAM TO ALE NO BEEEEE :'''C

    OdpowiedzUsuń
  44. WŁAŚNIE UMARŁAM, CZY TYLKO MI SIE WYDAJE ZE CHODZI O ŚLUB ICH NIE WIEM CZEMU? AHA DOBRA JESTEM DZIWNA. WYDAJE MI SIE ZE TO ŚLUB BO ON POWIE ZE TYLKO ON MOZE MIEC TAK PIĘKNA ISTOTE JAK VICTORIA I ZE INNI JEJ NIE MOGA MIEĆ, JESTEM DZIWNA LOLS CZEKAM NA 1 ROZDZIAŁ!! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. kurde kurde kurde o co może chodzić?! kdfjghjkdfshgkjsdfhgjkasdfh nie mam pojęcia no
    potrzebuję nexta tak bardzo ffdghaguidskhhnferui

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziekuje ze tlumaczysz, robisz to na prawde swietnie i juz nie moge doczekac sie rozdzialu. ale jakbysmy mogla to prosze o zmienienie tla na taki jak byl w chillsie, razem z czcionka. oczywiscie, jesli to nie problem. wedlug mnie tak sietroche zle czyta. x

    OdpowiedzUsuń
  47. a moglabys mi powiedzieć kiedy planujesz dodać kolejna czesc w drugiej czesci Dark-a ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jak autorka doda rozdział to ona doda tłumaczenie ? ;O

      Usuń
  48. to bedzie czyjś pogrzeb tylko nie wiem czyj to może być :( kurdee obysmy sie szybko dowiedzieli ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno ktoś umarł no bo to mówi nam ostatnie zdanie, ale kto?? Może jego siostra albo ktoś z rodziny Re? Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Do następnego <333

    OdpowiedzUsuń
  50. Wydaję mi się,że to pogrzeb samej Victorii :( Lub kogoś z jej rodziny(mati,brata,siostry). Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Victorii pogrzeb to nie moze byc, bo wtedy by nie mogla powstac ta czesc :P

      Usuń
  51. Jej <3 To pewnie pogrzeb dzidziusia :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Moze to pogrzeb kogos z jej przyjaciol ?
    O matko, kto mogl umrzec ?!

    OdpowiedzUsuń
  53. to nie moze byc pogrzeb dziecka, bo Re nie miala minimalnie zaokrozonego brzucha. Dziecko bylo fasolka...
    Czyj to pogrzeb?

    OdpowiedzUsuń
  54. moze emma umarla ?

    OdpowiedzUsuń
  55. Że co kurwa?! To to nie był ich ślub?! xDD

    OdpowiedzUsuń
  56. O co chodzi? Jestem taka ciekawa i już nie mogę doczekać się następnego rozdziału :). Pozdrawiam Kamila ♡

    OdpowiedzUsuń
  57. o kurde, tylko prolog a już tyle emocji ;o na początku myślałam, że ślub, ale jak przeczytałam ostatnie zdanie to nie wiem co myśleć i już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)
    ale dzięki serii "cold" zaczęłam czytać "50 twarzy Greya" i w niecały tydzień przeczytałam pierwszą część ;oooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  58. pewni któryś z jej przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  59. Na początku myślałam że to ślub xd
    Myślę że to pogrzeb ale o co chodziło z tym "przygotowując się mentalnie na wypowiedzenie słów, jakich nigdy wcześniej nie spodziewałbym się powiedzieć w tak młodym wieku." przecież w każdym wieku może być pogrzeb..kurde nie wiem czemu ale myślę że to może być pogrzeb Re a patrzył na oczy w jej zdjęciu albo widział jej ducha zgadzało by się ale mam nadzieję że tak nie jest...boję się Frost Bite przez ten prolog...
    @patatajka_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślałam to pod prysznicem i mam lepszą teorie niż śmieć Re...w końcu to nie musi być pogrzeb a wiej jak Re bardzo zależało na tym dziecku które się niestety nie narodziło i myślę że oni po prostu mogli zaprosić rodzinę i wspomnieć o tej fasolce a to co Zayn mówił że 'nie spodziwał się tego w tak młodym wieku' by się zgadzało bo chyba nie spodziewał się śmierci swojego nienarodzonego dziecka (chodzi o dziecko z osobą którą Zayn kocha czyli Re bo przecież Emma kiedyś usunęła jej i Zayna dziecko więc jużraz umarł jego płód) uważam że wszystko by się zgadzało z tą teorią:) #mojeprysznicoweprzemyslenia
      @patatajka_

      Usuń
  60. Jakiej znowu kurwa trudnej okazji...
    Co Chanel znowu wymyśliła, oł gad kocham ją tak samo bardzo jak nienawidzę za to, że zawsze przerywa w takich momentach, ugh

    OdpowiedzUsuń
  61. Wydaje mi sie, że to pogrzeb Emmy....

    OdpowiedzUsuń
  62. prolog świetny! nie mogę się doczekać pierwszego rozdzialu! :)
    + dziekuję komentarzą powyżej za poprawienie mojego humoru na koniec dnia :""")

    OdpowiedzUsuń
  63. Czytając komentarze stwierdziłam, że większość osób nie umie czytać, pogrzeb victorii serio? ich ślub? ok


    To nie może być Emma, bo z jakiej racji Zen miałby przemawiać? Pozatym raczej nie kocha jej rodziny. Myślałam też o Wal, ale nie pasuje mi to. Myślę że to pogrzeb Trishii albo Yasara, ale Victoria nie byłaby taka zrozpaczona gdyby to był ojciec Zayna, bo go nie znała dobrze. Więc to musi być Trishia :( Co się mogło stać? Chyba że to jakaś stypa po fasolce. Wiem, że nie robi się pogrzebów płodom itd, ale znajoma cioci z UK po pronieniu zrobiła pogrzeb więc.. Idk jezu Chanel ruszaj dupcie i pisz :( Tak w ogóle to zazdroszczę jej imienia dgmpdjdwmdm

    @perfzjmalik

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem ciekawa co będzie się działo w tej części. .. czekam na pierwsze rozdziały :) mam nadzieje ze autorka nie pozwoli nam za długo czekać :D xx

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja myśle że to albo amber albo james book inaczej zen by mówił jak on cierpi

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciężko rozgryźć o co może chodzić ale może to czyjś pogrzeb? Chociaż szczerze powiedziawszy według mnie to mało prawdopodobny pomysł. To by było za bardzo oczywiste bo większość wpadła na taki pomysł a Chanel specjalnie dała taki fragment żeby nas wprowadzić w błąd. Chociaż może najprostsze pomysły są trafne, kto wie? Ja stawiam na to, że Zayn zebrał wszystkich na jakąś kolację aby poinformować zebranych o jego chorobie albo coś w tym stylu. Ten fragment może o tym świadczyć "...przygotowując się mentalnie na wypowiedzenie słów, jakich nigdy wcześniej nie spodziewałbym się powiedzieć w tak młodym wieku; ...złapałem kontakt wzrokowy z Victorią. W jej oczach widziałem tylko rozpacz." Także może o to chodzić ale wątpię żebym trafiła bo nie jestem dobra w zgadywaniu hehe :) Bardzo jestem podekscytowana tą trzecią częścią, ciekawość mnie zżera wręcz co się może jeszcze wydarzyć:) A ty Ola jaki masz pomysł?
    PS. PROSZĘ NIE MIENIAJ ZENA TUTAJ, TEN JEST IDEALNY. CHYBA SIĘ ZAKOCHAŁAM W NIM PO RAZ DRUGI hehe :)
    Pozdrawiam jak zwykle, Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * ZMIENIAJ (zjadłam literkę w ostatnim zdaniu)

      Usuń
    2. Tooooooo... Jest bardzo prawdopodobne :o

      Ruffi_Fuffi

      Usuń
    3. Ej, a jak Zayn serio jest na cos chory to ja nwm co zrobie. Zabije cie, płakać mi sie teraz chce nieeee :( omg a jak Re jest w ciąży z Devonem albo złapała od niego jakiegoś HIV'a? :ooo

      Usuń
  67. Nie wiem może to głupie ale najpierw pomyslałam o ślubie Zayna z Re, potem tak tak czytalam dalej to od razu zauważyłam, że to pogrzeb i to będzie chyba coś zawiązane z rodziną Malika bo te słowa : "jakich nigdy wczesniej nie spodziewal bym się powiedzieć w tak mlodym wieku". To jedno z tych zdań które wydają się proste a zawierają wielka tajemnice...
    Pozdro Andzia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jej nareszcie! Juz nie moge sie 1 doczekac! Hmm na poczatku myslalam ze bedzie ślub albo zaręczyny a potem .... Stypa pogrzeb??? Bos z tego chyba. Tylko kogo dziecka cy kogos z rodziny?? Zayn nie wydaje sie tym tak bardzo przejęty wienc moze faktycznie amber a moze emmy?? Jak juz to bym chciała zeby był emma! Wiem wiem nie miłe ale jej bie lubie -.- czekam! KISSES xx

    OdpowiedzUsuń
  69. Też na początku myślałam że to chodzi o ich ślub .. ciekawe kogo to pogrzeb .. :/ Jeej już nie mogę doczekać się rozdziału! Cieekawe co bedzie sie działo <3

    OdpowiedzUsuń
  70. ożeszkurde :o nie mogę się doczekać next :c

    OdpowiedzUsuń
  71. o kurde, boje sie

    OdpowiedzUsuń
  72. coś czuję że devon zamordował parę osób....

    OdpowiedzUsuń
  73. Na początku myślałam, że może chodzić o ślub, ale później zmieniłam zdanie xD
    Wydaje mi się, że może chodzić o kogoś pogrzeb, np.Emmy, albo Amber? albo kogoś im bliskiego.
    Myślałam też, że może odchodzi ze swojej pracy czy coś, ale to na pewno nie to xD
    Superowo, że tłumaczysz też 3 część!! :D ;*
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału!
    Pozderki dla wszystkich!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. A mi się zdaje, że chodzi tu o pogrzeb ich dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Aż mi dech zaparło..i próbuje przeanalizować kto taki mógł zginąć...i nie wiem, zdaje mi się, że albo Ambetr, James lub ktoś z rodziny Re..
    Na 1000% nie może to być o "dziecku" Re, bo przecież to dopiero embrion był..więc raczej jego pamięci by nie czcili...
    A szczerze się przyznam, że z początkiem czytania prologu pomyślałam "Ojej! Biorą ślub! * - *"..a tu taki zawód. ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając drugi raz prolog, myślę, że mógł umrzeć tata lub mama Zayna..
      hmm...nie wiem..a ciekawość mnie zaraz chyba zabije. : /

      Usuń
  76. ciekawe kto umarł :(
    ej mam prośbe : mogłabyś usunać tą blokade dla czytelników ponizej ktoóregoś tam roku życia bo po prostu jest do dupy wypogowywać sie, wchodzić na tego bloga, wychodzic i ponownie sie logaować ::::::)
    prosze przemyśl to :)
    Kate Lovs

    OdpowiedzUsuń
  77. Mysle se to nie smierc Amber. No bo czy Zayn by przemawial na jej pogrzebie?

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeju! Ludzie! Kto normalny robiłby pogrzeb nienarodzonemu dziecku?? NIKT, bo tak się nie robi! Pisanie że to pogrzeb Amber też jest moim zdaniem bez sensu, bo dlaczego Zayn miałby na nim przemawiać? Szczególnie, że dosyć przeżywał śmierć tej osoby o czym świadczy "Odwróciłem wzrok, próbując się pozbierać.". Uważam, ze to pogrzeb Emmy, bo w miarę się polubiły z Victorią w ostatnim czasie, więc rospacz Re jest możliwa, a tymbardziej Zayna. Raczej wykluczam też śmierć kogoś z rodziny Zayna, bo czemu Re miałaby wtedy rozpaczać? I z rodziny Re, bo czemu Zayn miałby przemawiać? Tak więc obstawiam Emmę lub Marka, ale bardziej Emme :>>

    OdpowiedzUsuń
  79. na poczatku myslalam "omg fdaajka slub hsadkj nareszcie" a tu bum pogrzeb ale czyj? niemozliwe ze chodzi o pogrseb dziecka, to moze Emma? Albo Mark? Amber? Strasznie to przezywam zzylam sie z nimi no. Serio nie mam pojecia... :C
    Jej :( eh no nic czekam,


    + Kocham Cie za tlumaczenie
    ++ Mam teraz duzo skojarzen.lol

    OdpowiedzUsuń
  80. Czyj to pogrzeb?
    Omg...
    Ja juz chce pierwszy rozdział!
    Świetnie tłumaczysz. ♥
    Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszyscy pisza ze to moze byc pogrzeb Emmy, Amber albo fasolki ja mysle ze mozecie sie bardzo zdiwic...

    OdpowiedzUsuń
  83. HELOŁ, A MOŻE WALIYHA? NO SKORO DEVON JEJ ZROBIŁ TO CO ZROBIŁ, A ONA JEST MŁODA TO MOŻE NIE WYTRZYMAŁA I POPEŁNIŁA SAMOBÓJSTWO? Nie ogarniam czemu nikt z was o tym nie pomyślał... / @niallsfleur

    OdpowiedzUsuń
  84. Przychodzi mi do głowy Emma i Waliyha. Przecież Re polubiła Emmę. A Waliyha i Victoria świetnie się dogadywały.
    Kurwa, nie wiem. Czekam na rozdział ♡

    OdpowiedzUsuń
  85. Na początku myślałam że to pogrzeb Re , ale RE jest obecna na tym pogrzebie jeśli to jest pogrzeb tak myślę. Zayn rozpacz więc to musi być dla niego ktoś bardzo ważny tak jak reszta dziewczyn myślę ,że to może być Emma ,ale to tylko przypuszczenia i nie dowiemy się tego jeśli nie będziemy czytać Frost Bite.
    Już się nie mogę doczekać *.*
    Autorce życzę weny a tłumaczce siły do tłumaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Jest po prostu zajebisty jak oczywiście poprzednie części tłumaczone przez ciebie, jesteś genialna, tłumaczysz bossko prolog bardzo mnie zaciekawił będę czytać pozdro i weny życzę @vicki_kity
    Zapraszam na mojego bloga o 1D http://czy-jest-dla-mnie-nadzieja.blogspot.com/ proszę o opinię *.*

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja taki podjar: O jezu czy doczekałam się ślubu?! No bo na początku 2 części to też był taki zaskok że ją zapytał...
    Ale nie to musiał być cholerny pogrzeb... Obstawiam Emme że zmarła w wyniku obrażeń czy innego góna. Ale tak serio to tej suki nie lubiałam ale pod koniec jak się tak poświęciła to mogę powiedzieć, że ją nie tyle co polubiłam tylko, że toleruję tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  88. CZEMU JA MYŚLĘ, ŻE CHODZI O JAMESA, OMG NIE DASHLDASHFOSDHGODFHGODIGOSDHFO, NIE CHODZI O NIEGO, JESTEM GŁUPIA

    OdpowiedzUsuń
  89. Wydaje mi się że to pogrzeb dziecka, które Re straciła... Opcji jest wiele.

    tt: @yourparadisexx

    OdpowiedzUsuń
  90. JEST PIERWSZY ROZDZIAŁ!!! :D Czyli za niedługo znajdzie się tłumaczenie tutaj <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Na 100% to pogrzeb, bo rozpacz itp.
    Będę płakać ;(

    OdpowiedzUsuń
  92. juuuuż jest pierwszy rozdział !!! <3 prooszee przetłumacz w miarę możliwości szybko :D <3

    OdpowiedzUsuń
  93. iowpvkjvak... dzięki bardzo. teraz będę żyła tylko oczekiwaniem na kolejny rozdział ;(

    OdpowiedzUsuń
  94. kot im zdechł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden szczegół: oni nie mieli kota .

      Usuń
  95. Piękne cudowne kocham <333
    Ale jak to pogrzeb??? Czyj ???? :(

    OdpowiedzUsuń
  96. O JEZU, myślę, że ktoś bliski Re umarł mama lub tata :(

    OdpowiedzUsuń
  97. Mam kilka pomysłów.
    Najpierw myślałam,że ślub biorą i w ogóle...
    A potem...
    Potem "- Dziękuję wszystkim za przybycie - zacząłem pewnym głosem. - Szkoda, że spotykamy się tu z tak smutnej okazji."
    I już nie wiem. Wydaje mi, się że chodzi o śmierć czyjąś.
    Ale czyją...??

    Jeżu niech już będą rozdziały.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Jej .. Pierw myślałam, że ślub biorą, ale potem, że spotykamy się tu z tak smutnej okazji no to pogrzeb, ale czyj na pewno nie Devona, może Amber albo kogoś z rodziny Zayn'a Albo Mark' a ochroniarza, nie wiem dlaczego mi to do głowy przyszło tak jakoś ^^. No to ten tego do następnego, pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  99. czyj to pogrzeb ?? ;O może Emmy ?

    OdpowiedzUsuń
  100. Hmm kogoś śmierć? Możliwe, że Emma? :p Czekam na 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  101. Czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Emma! To pewnie Emma umarła. Szkoda. Polubiłam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Na początek: WOW. Prolog strasznie mnie zaskoczył. Nie wiem, co wgl mam myśleć po przeczytaniu innych komentarzy. Ale żeby nie było - ja też mam swoje podejrzenia.
    Jak weszłam na bloga, to pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to wizerunek Devon'a na okładce trzeciej części. DLACZEGO?! Myślałam, że go już nie będzie... (albo tak po prostu jest pokazany i tyle :s) I na dodatek ten napis obok niego 'Frozen Bite', co oznacza przecież odmrożenie. Nie wiem, czy chodzi tu o serce i uczucia Zayn'a, czy może Davon'a? :o No, bo po co niby miałby być na okładce?
    Pierwsza wersja co do prologu (moja wersja rzecz jasna xd) to to, że Zayn umarł (przepraszam, że tak pomyślałam) i to DEVON mówi na pogrzebie. NO BO NIKT NIE POWIEDZIAŁ, DO KOGO NALEŻĄ SŁOWA W PROLOGU! Bo przecież Re zrozpaczona, smutek też jest itd. Ale potem przeczytałam resztę komentarzy i wyszłam na głupią ;-;
    Bo to oczywiste, że to uczucia Zayn'a.
    No i nadal nie rozumiem, o co chodzi z tekstem: "których oboje tak bardzo kochaliśmy". Bo niby, czemu oboje? " :o
    ALEEE... Może Zayn mówi o chorobie? Bo przecież on pali, to ja sama już nwm. Ale po co robił takie spotkanie, żeby to powiedzieć. I w końcu "Szkoda, że spotykamy się tu z tak smutnej okazji." To znaczy, że inni wiedzą, po co tam są. Więc na pewno tu nie chodzi o chorobę, ale o pogrzeb.
    Ale zagadką jest... KTO UMARŁ?

    PRZEPRASZAM, ŻE TAK DUŻO NAPISAŁAM! (ale chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami, chociaż wiem, że nikt nie przeczyta :((( )
    Jak również przepraszam za częste powtórzenia.
    PS: Zaszczytem byłoby, gdyby chociaż kochana i wielbiona przez nas wszystkich tłumaczka przeczytała :) Ale nie mów wybór, nie zmuszam :D
    PS2: PROOOSZĘĘĘ, ZOSTAW TAKIEGO ZAYN'A!

    Pozdrawiam, Ruffi_Fuffi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam tak miało bvć pod koniec "nie MÓJ wybór". Przepraszam, bardzo przepraszam. :)

      Ruffi_Fuffi

      Usuń
  104. wydaję mi się i tak coś przeczuwam ze w tej części zayn oswiadczy się viktorii :)

    OdpowiedzUsuń
  105. UHM BEDZIE SLUB BEDZIE WESELE BADA ZARECZYNY BEDZIE DZIECKO BEDZIE I CZYJS OGRZEB Z RODZINY WIKTORI :) KONIEC CZESCI TRZECIEJ OSTATNIEJ :) :DDD A TAK NA SERIO UWAZAM ZE TAK WŁASNIE BEDZIE W TEJ O TO CZESCI :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja sadze ze Zayn zbankrutował. Po pierwsze zaniedbał parce przez to cale zamieszanie z ciąża i wgl a po drugie straaaaszanie się targowal kiedy Devon żądał okupu :/

    OdpowiedzUsuń
  107. o kuzwa !!! juz sie boje

    OdpowiedzUsuń
  108. czyżby Amber ? Nie wiem nie wiem... chce już rozdział kochanie !!! <3 ♥ Twoja @luv_1d_bromance

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja stawiam na pogrzeb mamy Zayna, bo raczej nie chodzi o Amber ponieważ, Zayn jej nie lubił. No chyba, że chodzi o Emme. Ale zapewne dowiemy się na koniec, tak jak w Chills.

    OdpowiedzUsuń
  110. oo boziu.. a może to tak jakby robią pogrzeb dzidziusia.??!? :o
    oo matko.. :'((

    OdpowiedzUsuń
  111. O ja pierdole umarłam! Muszę wiedzieć co dalej czekam na I rozdział z niecierpliwością :**

    OdpowiedzUsuń
  112. Mysle że to pogrzeb Emmy. Ponieważ on mówi że patrzy w oczyosoby którą nauczyl sie kochac a potem dopiero patrzy na wiktorie.

    OdpowiedzUsuń
  113. to na pewno nie Victoria więc mogę spać spokojnie /@ilyHaazz

    OdpowiedzUsuń
  114. Pewnie pogrzeb ich dziecka...

    OdpowiedzUsuń
  115. Na pewno nie dziecka przecież to była.. ,,fasolka'' i nie robi się pogrzebu takiemu komuś..Myślę, ze to Emma lub mama,tata,brat lub siostra Victorii.

    OdpowiedzUsuń
  116. Podejrzewam, że to pogrzeb Emmy :(

    OdpowiedzUsuń
  117. chyba ze Devona :D

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja myślę że to jest pogrzeb siostry Zayna, bo jak wiemy także ona była ważna dla Victorii.

    OdpowiedzUsuń
  119. Prolog cudowny!. Na początku myślałam, że biorą ślub..
    Wasze komentarze namieszały mi w głowie, sama juz nie wiem co myśleć.
    Najstraszniejsze było dla mnie to gdy przeczytałam komentarz w którym dziewczyna pisała o śmierci Zayn'a. Miała dosyć dobre argumenty... Jezuuu... Tak bardzo chciałabym wiedzieć kto umarł...

    OdpowiedzUsuń
  120. Z góry przepraszam, ale najprawdopodobniej to będzie długi komentarz. Niestety jest zbyt dużo rozwiązań tej sytuacji :)
    We wszystkich komentarzach rozważa się pytanie kto umarł i muszę się podzielić swoimi przypuszczeniami. Opcji jest kilka, ale większość jest bezsensowna. Czemu Zayn miałby przemawiać na pogrzebie kogoś z rodziny Victorii, skoro nie był dla nich bliski? Albo Amber/Jamesa? To nie byli jego przyjaciele, a Amber za każdym razem jak się pojawiała nazywał suką. Emma? Już ostatnio leżała w szpitalu i było z nią wszystko dobrze, więc nie, nie sądzę. Wal? Zayn kochał siostrę od początku, prawda? Więc czemu miałby mówić, że patrzy na osobę, którą nauczył się kochać? (dopiero potem nawiązuje kontakt wzrokowy z Re, więc nie, to nie o niej mowa). Widziałam w komentarzach, że to może Devon przemawia. Nie? Serio myślicie, że Victoria stałaby tam spokojnie, gdyby obok był Devon? No nie sądzę. Ale okej, może przemawia ktoś inny i to pogrzeb Zayna - tu z kolei pojawia się problem, ponieważ w mowie pojawia się fragment 'Z serca, które zamknąłem na tak długo, zanim w moim życiu pojawiła się Victoria.
    To dzięki niej jestem dzisiaj tym, kim jestem.' <- Więc tak, na pewno to Zayn jest tym, który mówi. Fasolka? No okej, możliwe, mogliby zrobić coś w stylu symbolicznego pogrzebu (bo nie mieli czego pochować), ale wtedy Zayn nie mógłby 'patrzeć w oczy osobie, którą nauczył się kochać', prawda? Dziecko nie było jeszcze na tyle wykształcone, żeby można było patrzeć w jego oczy. To nie mógł być też pogrzeb Devona, ponieważ ani Re ani Zayn nie byliby smutni, no i czemu byliby w ogóle na jego pogrzebie? Tak naprawdę z osób, które są w-miarę-bliskie Zaynowi i Victorii został Ted, Mark i Eve. Osobiście obstawiam Marka lub Teda. Marka, ponieważ był ochroniarzem, więc wiele mogło mu się przytrafić, zwłaszcza w ostatnim rozdziale drugiej części. Zobaczcie: właściwie uwaga skupia się na Emmie i Re, które są w szpitalu i nie wiadomo co później stało się z Markiem, prawda? Ted, ponieważ Victoria była mimo wszystko z nim związana, a Zayn z nim pracował, więc kto wie? Tylko wtedy pozostaje kwestia patrzenia w oczy osoby, którą nauczył się kochać. Osobiście uważam, że to zdanie albo dotyczy kogoś, kto tam jest, ale to niekoniecznie pogrzeb tej osoby (i w sumie nie wiem kogo tu dać za przykład, może Emmę?) albo dotyczy Re i wtedy chodziłoby tu o to, że najpierw popatrzył w jej oczy, potem np. zamknął oczy (albo odwrócił wzrok), przygotowując się na to, co ma do powiedzenia, odchrząknął i tak dalej, po czym znowu nawiązał kontakt wzrokowy z Victorią.
    Mam nadzieję, że w miarę szybko się to rozwiąże, bo od myślenia o tej sytuacji nie mogę skupić się na niczym innym :)
    Jeśli ktoś chce pogadać o swoich poglądach na ten temat, może ma podobną opinię do mojej, czy cokolwiek, zapraszam na @xlarrysprincess xx

    OdpowiedzUsuń
  121. Ahh już nie mogę się doczekać jestem strasznie ciekawa co się będzie działo... a ten prolog aaaaaaaa co to mogło znaczyć? ktoś umrze? O matko z córką czuje że w tej części będzie się działo więcej niż w poprzednich dwóch razem wziętych...
    Ole się rozemocjonowałam....
    więcej nie napisze bo zaraz pęknę z tych emocji. Nan nadzieje,że pierwszy rozdział pojawi się w najbliższym czasie wiem ze to od cb nie zależny ale wierze w autorkę i mam nadzieje,że nas nie zawiedzie:)
    @OlaMalikHoran

    OdpowiedzUsuń
  122. O boże już chcę rozdział pierwszy. Kto umarł, kto umarł? Już się nie mogę doczekać, aby się dowiedzieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  123. Jak już rozważamy wszystkie wersje to może pogrzeb Marka???
    Np.Chciał ochronić Re :-)

    OdpowiedzUsuń
  124. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  125. Coooooooo?!?!?!?! 1 myśl - Re umiera :O ale to by było bez sensu, więc może oni zebrali jakąś tam ilość os. aby oświadczyć, że ich dziecko nie zyje? A może chce się oświadczyć przy wszystkich? :Ole by było mega :33 Awww kocham cię dziewczyno, za to, że tlumaczysz te blogi <3<3<3
    ...xXx...

    OdpowiedzUsuń
  126. PIĘKNY WYGLĄD BLOGA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  127. Co się kurwa dzieje ? !!!
    OMG OMG OMG !
    czekam na nn !

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja myślę, że to nie chodzi ani o dziecko ani o sytuacje z ostatnich rozdziałów Chills. Ten prolog moze sie odnosić do dalszych rozdziałów tej części. Prolog do 2 części-chills nawiązywał do 39 rozdziału, wiec tutaj moze byc tak samo. Juz nie mogę sie doczekać o co w tym chodzi, ale trzeba poczekać na dalsze wydarzenia, bo moim zdaniem chodzi tu o coś co sie wydarzy byc moze w połowie lub pod koniec opowiadania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Może siostra Zayn'a się zabiła? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie, bo ja umrę razem z nią...
      Ktoś nie żyje ..... T.T
      czemu się popłakałam na prologu ?? <33

      Usuń
  130. hahaa wgapiam się w tego zayna i nie mogę przestać się śmiać on wygląda jak ksiądz

    OdpowiedzUsuń
  131. Gajsy dzisiaj rozdział!!!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  132. A może Re urodziła drugie dziecko skoro przez te oczy nauczył się kochać...
    Albo po prostu patrzył na Re....
    MATKO WIEM ŻE TO PEWNIE BĘDZIE DOPIERO W POŁOWIE TEGO 'SEZONU' ALE JA JUŻ CHCĘ TEN ROZDZIAŁ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  133. szczerze mówiąc nie mam pojęcia o kogo może chodzić. Po tym jak Zayn mówi, że przed tyloma ludźmi, oraz że w oczach Re była rozpacz i jeszcze, że spojrzał w te oczy, które nauczył się kochać hmm... to jakiś pogrzeb... na 100% nie dziecka, bo ono bylo jeszcze malutkie plus Zayn raczej nie miał jeszcze okazji spojrzec w oczy dziecka i nauczyc się je kochac no, ludzie :/..
    nie wiem.. mi sie wyjdaje ze to pogrzeb Emmy, lub kogś z rodziny Zayna.. wtedy Zayn musialby mowic przed tyloma ludzmi,a w oczacz Re bylaby rozpacz.
    Jednak z drugiej strony Zayn przeckez nie powiedzialby o oczach Emmy, ze nauczyl sie je kochac tak przypyszczam
    no to teraz czekamy, czekamy!!

    OdpowiedzUsuń
  134. "- Dziękuję wszystkim za przybycie - zacząłem pewnym głosem. - Szkoda, że spotykamy się tu z tak smutnej okazji."
    Najpierw rzuciło mi się to w oczy i myślę, boże Re nie żyje a później dopiero całe przeczytałam lol

    OdpowiedzUsuń
  135. "- Dziękuję wszystkim za przybycie - zacząłem pewnym głosem. - Szkoda, że spotykamy się tu z tak smutnej okazji."
    Przeczytałam - i KURWA. JEDEN WYRAZ: K.U.R.W.A. Czekam na 1 rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  136. PROLOG już mnie przeraża...
    1. Na pewno jest to pogrzeb..
    2. Na pewno nie Viktorii, bo złapał z nią kontakt wzrokowy i wyrażał on rozpacz, a jak by była już martwa w trumnie to miałaby raczej wzrok obojętny lub po prostu miałaby zamknięte oczy..
    3. Spojrzał W DÓŁ na oczy, które nauczył się kochać, a kocha on tylko swoją rodzinę i Victorię, a na dziecko jest jeszcze za wcześnie bo na początku jest napisane, że minęło dopiero kilka miesięcy. W kilka miesięcy na pewno nie zdążyłaby zajść w ciąże i urodzić dziecko, a już szczególnie z tą swoją fobią dotykania po gwałcie.
    3-a. Kiedy spojrzał W DÓŁ wydaję mi się, że mógł spojrzeć do trumny.
    4. Z pewnością nie jest to pogrzeb Emmy, bo jeśli już spojrzał do tej trumny (na Emmę) to na pewno nie jej oczy, które nauczył się kochać...
    5. WIĘC... Załóżmy, że.. Spojrzał już do tej trumny w oczy, które nauczył się kochać-(na pewno nie Emma, bo jej nie kochał, na pewno nie Vistoria, bo wcześniej na nią spojrzał i była zrozpaczona, a już na pewno nie ktoś z ich znajomych, czyli:Mark, Amber lub James, bo ich też nie kochał) więc musi to być ktoś z rodziny..,
    Ale kto?
    Jego mama, ojciec, czy Waliyha? (wykluczam inne siostry, bo za dużo o nich wspomniane nie było, a Waliyha mogła np:. popełnić samobójstwo przez Devona lub on mógł powrócić i ją zabić, bo przecież bez powodu Chanel umieściła na okładce trzeciej części twarz Devon'a, a w Chills Zayn mówił, że to chyba z Waliyha'ą się najpierw zaczął kontaktować, albo z tymi relacjami, między nimi dwoma w dzieciństwie popieprzyło mi się z 50 Twarzami Grey'a)
    Więc to są moje przemyślenia, chyba trochę się rozpisałam, ale sorka, bo tak mnie to dręczy, że myślę o tym już chyba od jakiś 2 godzin, a że jestem na bieżąco z oryginałem (jest już rozdział pierwszy) to przez cały czas szukam czegoś c może wskazać co to za okoliczność i z moich dochodzeń wynika, że to może być raczej pogrzeb Waliyha'y :(
    Ps. Dzięki za tłumaczenie!!! Kocham cię<3!!!

    OdpowiedzUsuń
  137. O ja pieprze, cos sie stanie zlego, w chills bylo tak duzo problemow, a prolog zapowiada, ze w frostbite nie bd lepiej, jak to pogrzeb kogos z rodziny Zayna to umre, dobrze, ze Re nic nie jest. Tak bardzo Ci dziekuje xx

    OdpowiedzUsuń
  138. MOŻEMY POŻEGNAĆ SIĘ W SUKĄ EMMĄ xD

    OdpowiedzUsuń
  139. WIEM może zrobili pogrzeb tego dziecka... Boże co ja wygaduję, przecież to bez sensu, ale wydaje mi się, że to będzie ktoś z rodziny Re

    OdpowiedzUsuń
  140. Tak wgl. to nie jestem pewna czy to będzie pogrzeb. Przecież w tekście nie pisało konkretnie, że to pogrzeb. Spojrzał na Victorię, która była rozpaczona, ale nie zapominajmy, że Re jest bardzo emocjonalna. Nwm czemu, ale pierwsze co przyszło mi na myśl po przeczytaniu tego fragmentu to jakaś choroba, która spotyka starszych ludzi, a bardzo rzadko młodych i mam wrażenie, że on na coś zachorował, ale może dlatego tak myślę, bo ten fragment mnie jakoś oczarował "przygotowując się mentalnie na wypowiedzenie słów, jakich nigdy wcześniej nie spodziewałbym się powiedzieć w tak młodym wieku", a jeśli chodzi o pogrzeb to musi być to ktoś kogo zna rodzina i przyjaciele Zayna i rodzinka i przyjaciele Victorii, ponieważ wskazuje na to ten fragment :"Fakt, że stałem przed tymi wszystkimi ludźmi, których oboje tak bardzo kochaliśmy, zmuszał mnie do mówienia prosto z serca." więc może chodzi o osobę, którą dopiero poznamy. Osobą, która prawdopodobnie zmarła musi też być ktoś kogo oboje kochają, a wskazuje na to to"Odwróciłem wzrok, próbując się pozbierać." no bo w końcu jeśliby tej osóbki nie kochał to po czym miałby się pozbierać? A poza tym jeśli chodzi o fragment "Spuściłem wzrok na te piękne, znajome oczy, które nauczyłem się kochać" wydaje mi się, że to musza jednak być oczy osoby żywej, bo chyba ciężko jest spojrzeć nieżywej osobie w oczy, ani też nie mogłyby być to oczy takich osób jak Mark, James czy Ted. Cnie? Wręcz powiedziałabym, że chodziło mu o oczy Victorii, bo przez dwie wcześniejsze części uczył się pokochać właśnie ją, ale też nie do końca się to zgadza, bo potem napisane jest, że złapał kontakt wzrokowy z Victorią, więc znowu mój plan się psuje, ale jeszcze pomyślałam o jednej rzeczy. Może on spojrzał na zdjęcie tej zmarłej osoby? W niektórych filmach, serialach na pogrzebach są takie duuuże zdjęcia zmarłej osoby np. w pll zdjęcie Alison było na pogrzebie. Więc może tu o to chodzi? Sama nie wiem :D Przepraszam, że taki długi ten komentarz, ale obudził się we mnie Sherlock XDD Już nie mogę się doczekać jak rozwiąże się nasza zagadka :D:D /@hii_everyone

    OdpowiedzUsuń
  141. OMG, jaki boski Zayn z boku :O Boskie zdj. Jaram się, 3 seeeriaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  142. Ja tak samo haha snnsjzuhsvs

    OdpowiedzUsuń
  143. Omg.. Jak mogłam się nie domyślić, to jest okropne :( Moje życie straciło sens :'( Tyle czasu.. ❤

    OdpowiedzUsuń